grenade

stack hem till snorungen evelina efter skolan, gjorde förkylningste till henne och åt även lite muffins. slappade framför tvn hela kvällen och pratade ikapp om allt vi hade missat. bjöds även på pannkakor, väldigt gott. fick mig bara att tänka ännu mer på att jag vill ha sommar igen. längtar bara tills värmen kommer tillbaka.. största längtan!

imorgon är det ö-dag, riktigt skönt. men ska dock ta tag i saker då, ska städa rummet, plugga lite geografi och göra lite matte. ska även byta lakan, ska rensa ut lite från rummet eftersom jag ska göra om det, så det är lika bra att börja lite smått, ska jobba och träna. ska iaf försöka hinna med allting, hade även tänkt sticka ut och springa en runda också.. men vi får se om det blir av. nu ska jag nog sätta på en film och försöka somna till den.
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0