home sweet home

äntligen hemma!
gud så skönt det är att äntligen få ligga i sin egen säng, med sina egna stora mjuka kuddar, det har varit efterlängtat. men nu har vi iaf kommit hem, resan har faktiskt gått ganska snabbt, dock så var det beräknat att vi skulle vara hemma runt åtta, men eftersom vi tog ett litet stopp inne på bordershop så tog det längre tid än vad vi hade förväntat oss.

butbut.. ska hoppa in i duschen nu snart, sen packa upp lite från väskan, om jag orkar, sen blir det att sova. är super trött, även fast jag har sovit hela resan, nästan iaf. ska även njuta av allt nytt jag har fått med mig hem, är faktiskt ganska nöjd över mina köp och kommer uppenbarligen sitta och prova allt imorgon och se om det var värt att köpa det, om jag kommer använda det eller inte. men denna gången har jag faktiskt tänkt lite extra när jag shoppade, vad denna tröjan har passat till, kommer jag kunna använda den till vardags osv.. haha. lite töntigt kanske, men strunt samma. ibland är det ganska smart att tänka efter innan man köper saker för i slutändan kommer man bara ångra sitt köp. brukar vara så för mig iaf.

nej, kanske dags att sluta skriva innan man skriver en hel roman istället för bara någon mening med att säga att man är hemma igen. nu väntar jag bara på att duschen ska bli ledig sen är det min tur. bilder under resan lär nog antingen komma in ikväll, om jag orkar lägga in dem, annars kommer de imorgon.. eller någon gång under veckan när jag har lust att lägga in dem, heh.
natti folket, ses i drömmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0