plugg, plugg och ännu mer plugg

sitter och har på härlig musik medan jag försöker skriva en filmanalys om göboet där jag ska försöka diskutera och relatera till olika psykologiska perspiktiv och jag tycker det är grymt svårt. men får väl försöka göra mitt bästa.

igår gick EMA på MTV, helt insane. fanns hur många bra artister och många bra framträdanden, det var helt sjukt. älskade varenda minut. Eva Longoria var bara bäst på att leda hela showen, hon hade verkligen humorn som krävdes för att driva hela alltet och publiken i madrid var helt sjuka. önskade verkligen att jag var där!


Lady Gaga hade lämnat en klänning som Eva Longoria använder under showen


Rihannas framträdade med only girl (in the world) awesome


Shakiras framträdande med loca låten och waka waka

ni kan se fler bilder inne på hemsidan: http://ema.mtv.tv/photos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0