sita inlägg innan läggdags

ligger då i sängen och skulle egentligen ha sovit för länge sen, men eftersom jag har ont i magen och inte kan somna så är jag fortf vaken. och det är någon konstig känsla jag har i magen. en orolig känsla.. och jag vet verkligen inte vad jag ska göra åt det.

nej, får väl krypa ner ordentligt under täcket och försöka värma mig för jag fryser också jätte mycket. har även sett en bit på filmen "tooth fairy". komedi, faktiskt riktigt rolig, andre gången jag ser den. orkade dock inte se mer av den nu, så sparar den till imorgon kväll eller något.

får även se vad som händer imorgon, har iaf bestämt mig att jag ska sticka och träna, sen ska antagligen jag och några tjejer träffas och planera lite inför sommaren 11' när vi ska åka utomlands. längtar som satan till det, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0