slow dancing in a burning room

ledsen att man inte direkt har uppdaterat så mycket på senaste tiden, men har nästan "glömt" bort det. eller det har inte direkt slått min tanke att uppdatera här, heh. helgen har iaf varit helt okej, hade lite folk här i fredags, mysigt värre. sen drog jag på bio med clara i lördags, såg harry potter och måste säga att den sista filmen skiljer sig så otroligt mycket från den första filmen, om ni förstår vad jag menar. det jag menar är att i de första filmerna var det mer "barntillåtet", nu är det värsta action/skräck.. nej, kanske inte skräck, men jag blev faktiskt rädd vissa gånger i filmen och tycker inte alls att den är värst.. barntillåten? menmen det är bara min uppfattning. annars var den bra.

idag har jag mest bara tagit det lugnt, stack och jobbade runt halv fyra sen efter det drog jag hem till matilda och åt lite mat och pratade ut en massa. love you honey
sitter just nu och småpluggar till geografiprovet jag ska ha på tisdag, ska snart lägga mig för jag är svintrött och måste även säga att denna veckan som kommer, kommer vara överskön, har bara en lektion imorgon vilket bara är idrott sen är man ledig på tisdag, helt underbart! eller ja, nästan, eftersom jag måste till skolan för att skriva prov och för att jag ska ha utvecklingssamtal.. men annars ser jag fram emot denna veckan.

nej, ska fortsätta att plugga lite till sen är det dags att besöka sängen, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0