tidig julklapp från skolan

fick våra datorer idag av skolan, lite sent men ändå. faktiskt ganska praktiskt för nu kan man skriva sina arbeten på en dator och ha allting sparat på ett ställe.

aja, ganska lugn skoldag, gjorde inte så mycket. ganska rolig idrottslektion, sen har man bara installerat saker på datorerna och haft en liten genomgång på naturkunskapen. efter skolan träffade jag matilda och jesper. satt där en stund, erika kom också och höll oss sällskap. nu är man hemma och ska sätta sig tillrätta och plugga lite matte. men känner redan nu att jag inte kommer kunna vara fokuserad för jag har svin ont i huvudet sen har jag ont i magen också.. vilket menas att det inte blir någon träning för min del idag.

aja, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0