tisdagsmys

trodde jag skulle missa mina favoritprogramm idag pga allt plugg som jag har. men jag satte allt åt sidan för jag kunde verkligen inte missa dh - cougar town - the middle.
men jag har faktiskt inte så jätte mycket kvar att göra, kommer även stanna kvar i skolan imorgon en stund för att skriva klart det allra sista till psykologin. sen är det bara till att läsaläsaläsa ut min engelskbok, sen får vi se hur läxförhöret kommer att gå på naturkunskapen. HÅLL TUMMARNA!

nej, ska nog lägga mig nu snart, ska även försöka läsa lite i boken också, men lär ju somna redan efter en sida vilket inte är så bra.. menmen, what to do. har inget mer att skriva heller så det är väl lika bra.
ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0