23.49

sitter och tar det lugnt nu, rättare sagt, ligger i sängen och halv sover. matilda kom då på besök. vi satt mest och pratade om allt och ingenting. har även jobbat lite idag, blir även jobb imorgon och på tisdag också. ska även på bio med evelina och matilda på tisdag, vi ska se the social network.

är lite deppig just nu.. mobilen fungerar inte, jag har ont i huvudet och är trött, trött på skolan är jag också. som tur är ska jag bara gå två dagar nästa vecka, för sen på onsdag ska jag och familjen sätta oss i bilen och åka mot England. så otroligt skönt ska det bli att komma härifrån. kommer vara borta en vecka, är hemma igen den tredje november.

nu har jag inget att skriva mer, så.. punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0