äntligen framme

gud, har varit en lång bilresa. vi åkte t.o.m fel vissa gånger, men sen hittade vi rätt väg igen och körde vidare. känner att jag har jätte ont i ryggen och nacken eftersom jag har legat och sovit en stor del av resan och känner att jag även har legat jätte konstigt.. men nu är vi iaf framme!!!

sen är jag lite ledsen över att jag har glömt min usb-sladd där hemma för nu kan jag inte uppdatera med bilder. om jag har tur så har de en usb-sladd som jag kan låna så ni också kan se det jag upplever, hehe. annars lär ni ju få se alla bilder sen när jag kommer hem.

nu är klockan ungefär halv nio här, där hemma är den halv tio och nu hade jag egentligen haft lektion, men icke, szidi ska hoppa in i duschen nu och fräsa upp sig lite. sen i eftermiddag ska vi nog fira min bror som fyllde år igår, synd om honom egentligen att han behövde fira sin födelsedag i en bil, menmen, what to do. vill iaf säga
grattis till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0