harrods

då gick vi runt i london idag igen, gick in på ett museum och kollade på olika saker, som t. ex. hur världen skapades och dinusarier osv..
sen gick vi in på närmsta mc donalds och tog en paus, sen gick vi vidare och kom till harrods, det stora varuhuset med en massa coola och dyra saker. jag köpte dock ingenting men såg en av världens snyggaste jacka från dior, gud vad jag föll för den jackan. dock så var priset way to high.. så szidi blev utan jacka :(
men det var super häftig byggnad, verkligen. hade jag varit rik så hade jag handlat där som en "normal" affär. men tyvärr så äger jag inte miljoner av laxar!

efter det så började vi gå mot bilen igen, skulle ta oss hemåt, tog många bilder idag, så ni får se dem sen när jag har kommit hem.. orkar inte just nu, heh. imorgon vet jag inte heller vad vi ska göra.. hoppas dock på lite shopping eftersom det inte blev av i london. vilket jag är lite besviken över, men har man föräldrar som inte är intresserade av shopping utan bara vill gå runt och upptäcka saker så kan det lätt hända. men kan lova att detta är inte sista gången jag är i london, en dag ska jag komma tillbaka och då ska jag verkligen shoppa sönder, hehe. every girls dream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0