my love is so big for you

så otroligt skönt när det är helg, och det är så otroligt skönt att veta att nästa vecka ska man bara gå i skolan måndag - tisdag, för sen åker la familia till london och kommer stanna där i en vecka.
clara sov hos mig inatt, hon gick precis härifrån, igår kom hon hit runt sju tiden, vi stack och käka pizza, sen handlade vi lite godis och därefter stack vi hem till johanna. ralle kom också och vi satte igång "the human centipied". ganska rälig film.. dock inte så bra som jag trodde att den skulle vara.

kom hem runt halv ett med clara, vi satte igång en film, och somnade till den, eller ja, iaf jag. nu har hon gått och jag ska nog plocka undan lite på rummet och skriva en inköpningslista till london, hehe. lär behövas så jag inte slänger ut pengar bara sådär när jag är där. sen är det träning som gäller halv fyra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0