packat och klart..

...nej, inte riktigt. har faktiskt en hel del kvar att packa. eller kanske inte, mest det sista kvar, och tänkte fixa det imorgon bitti istället när jag vaknar och har ätit frukost. men samtidigt så känner jag mig lite stressad, men det ska nog lösa sig.

kom hem runt nio tiden, efter bion med evelina och matilda. kan väl säga att filmen var lite dryg.. men annars var den väl helt okej. sen fick jag snabba mig hem för att inte missa dh, därefter var det cougar town och nu ligger jag här i sängen med datorn i knät och längtar tills vi är helt framme i london imorgon. och om jag har uppfattat det rätt så kommer vi få en helt egen lägenhet som vi kan låna under veckan, snällt va?

kommer försöka uppdatera så mycket jag kan och jag ska ta en massa bilder, hehe. men ni får ha det så bra, nu ska jag skriva ner lite saker som jag inte ska glömma att packa ner i väskan imorgon, sen ska jag försöka sova lite. ses igen om en vecka, caio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0