sightseen in london

då var man i london igår och gick runt och runt och runt och runt.....
ja, vi gick ungefär 20km igår, och gud vad jag hade ont i benen efter det. vi gick igenom hyde park, kollade på big ben, såg london eye, gick in på sea life akvariumet och gick vidare till london bridge. sen efter det skulle vi ta oss tillbaka till bilen. vi vägrade dock att gå tillbaka hela den vägen som vi kom ifrån så vi skulle ta bussen, men när vi väl var klara med biljetterna så var det inte en enda buss som stannade eftersom de var stenfulla..
så vi fick gå en bit, sen hittade vi en buss som gick till dig vi skulle, och äntligen så satt vi i bilen på väg hem.

somnade direkt när vi kom hem. och nu ska jag hoppa in i duschen, äta frukost och fixa till mig, för sen ska vi in till london igen och kolla på olika museum och sedan gå på oxford street där all shopping kommer hända, hehe.

bilder kommer antingen senare, eller när jag har kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0